Jak przygotować się na spotkanie z dziennikarzem?

Photo credit: ERIO / Foter / CC BY-NC-SA
Photo credit: ERIO / Foter / CC BY-NC-SA
avatar

Beata Sowa

zajmuje się działaniami Public Relations. Wie jak nagłośnić każdą akcję. Wcześniej pracowała w TVP Kraków, obecnie prowadzi własną firmę zajmującą się PRem, www.beatasowa.pl

Może Ci się spodobać...

1 komentarz

  1. Moim zdaniem jako dziennikarza (portal internetowy) najważniejsze jest odpowiedzenie sobie na pytanie „Dlaczego ma napisać akurat o mnie? W czym jestem unikalny? Co robię inaczej niż inni?”.
    Ponadto warto popatrzeć od strony wydawcy. Tu trzeba się zmierzyć z pytaniem „Czy kogoś to w ogóle zainteresuje, co chcę przekazać” i ewentualnie zmodyfikować swój przekaz, by był bardziej interesujący dla odbiorców danego medium.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *