Infografika – jak pisać, żeby czytali.

Początek
avatar

Zyta Rabka

Od ponad 5 lat współpracuje zawodowo z organizacjami pozarządowymi w zakresie promocji, badań marketingowych oraz zarządzania projektami. Potrafi rozwikłać zagadnienia związane z Google Analytics, crossowaniem mediów, SEO czy mediami społecznościowymi. Współpracowała przy takich projektach jak Szlachetna Paczka, Akademia Przyszłości czy TEDxKraków. Obecnie w Polskim Stowarzyszeniu Fundraisingu stara się przekładać narzędzia marketingowe na efekt fundraisingowy. Jej wielką pasją jest dzielenie się wiedzą, poznawanie nowych narzędzi online i odkrywanie muzyki w Spotify :)

Może Ci się spodobać...

1 komentarz

  1. avatar asia pisze:

    Przygotowując grafikę czy tekst używaj jednej czcionki w jednym wyrazie. Najlepiej tej, z polskimi znakami 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *