Każdy, kto chciałby zacząć zbierać pieniądze na robienie dobrych rzeczy zaczyna właśnie od tego – od wizyty u Prezesa. A potem są dwie możliwości:
  • – prezes się daje przekonać, organizacja wykonuje ciężką pracę i w końcu staje się bogata,
lub
  • na chęciach, planach i aspiracjach się kończy, bo… zarząd, bo zespół, bo nie mamy czasu, bo nie mamy pieniędzy, bo…
Dlaczego tak trudno czasem przekonać współpracowników i szefa do fundraisingu?
  • Bo nie wiedzą, czym jest i jak działa fundraising,
  • albo nie dostrzegają jego korzyści, skupiając się na trudnościach,
  • albo wierzą w stereotypy na ten temat,
  • albo sama idea zbierania pieniędzy wywołuje ciarki na plecach.
Czy na tym poprzestać i się poddać? Zupełnie nie!

Dowiesz się:

  • dlaczego warto przetestować fundraising w Waszej organizacji,
  • jak rozmawiać z przełożonymi o zbieraniu pieniędzy,
  • od czego zacząć,
  • jak szybko osiągnąć sukces, który przekona współpracowników,
oraz w które stereotypy po prostu nie warto wierzyć.
Linki: